Előzetes időpontfoglalással fogadja ügyfeleit a DAREH központi ügyfélszolgálata
2020. november 30. hétfői naptól csak előzetes időpontfoglalással fogadja ügyfeleit a DAREH Bázis Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt békéscsabai központi ügyfélszolgálata. Aki teheti e-mailben, postai úton vagy telefonon intézze ügyeit. (a telefonos ügyintézés során hosszabb várakozási időre kell számítani)
A járvány terjedésének, valamint a személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében hétfőtől csak előzetes időpontfoglalással lehet ügyet intézni a Békéscsaba Kinizsi utca 4-6. szám alatti központi ügyfélszolgálati irodában.
Időpontfoglalásra a www.dareh.hu oldalon van lehetőség.
Az ügyfélszolgálati irodában csak – a bejárati ajtó mellett elhelyezett – kézfertőtlenítő használatát követően lehet belépni. Maszk viselése várakozás és ügyintézés során mindenki számára kötelező!
Az ügyféltérben - egyszerre - csak egy ügyfél tartózkodhat. A várakozás az épületen kívül lehetséges.
Kérjük, hogy csak halaszthatatlan ügyek esetén keressék fel személyesen az ügyfélszolgálati irodát, minden más esetben részesítsék előnyben a telefonos, az elektronikus, illetve a postai úton történő ügyintézést!
Központi Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.
Telefon: +36 66/447-150
– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése (hulladékszállítás rendje, hulladékszállítás áthelyezése, hulladékszállítás elmaradása):
szallitasi-informaciok@grnkft.hu
– lakossági ügyfeleink számára ( pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése:
– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése):
Megértésüket köszönjük!
DAREH BÁZIS Nonprofit Zrt.