Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a bekescsaba.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Bővebben
Elfogadom
Nem fogadom el
Ügyintézés A-Z-ig

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje

Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjéről

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Az élet-és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány (COVID-19 fertőzés) megelőzése, terjedésének megakadályozása, a hivatal ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása, és a Hivatal működőképességének biztosítása érdekében Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 2020. november 5. napjától határozatlan ideig szünetelteti az általános ügyfélfogadást.

  • Személyes ügyintézésre csak rendkívül korlátozott körben, előzetes telefonos időpont-egyeztetést és időpontfoglalást követően van lehetőség békéscsabai lakcímmel rendelkező ügyfelek részére, kizárólag az alábbi ügycsoportokban:

 

  • teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat megtétele, ha a szülés várható időpontja 2 hónapon belül van,
  • halottvizsgálati bizonyítvány leadása,
  • szociális ügyek meghatározott köre (a Szociálpolitikai Osztállyal telefonon előzetesen egyeztetett ügyekben)
  • A fenti ügyekben az ügyfélfogadási idő (előzetes időpontfoglalást követően):

 

  •                                     Hétfő         9-11 óra

Kedd        nincs ügyfélfogadás

Szerda     13-15 óra

Csütörtök  9-11 óra

Péntek       nincs ügyfélfogadás

Kérjük a Tisztelt Ügyfeleket, hogy a fenti korlátozott ügycsoportokon túlmenően ügyeiket elektronikus úton, ügyfélkapun, telefonon vagy e-mailben intézzék.

  • Az ügyfelek csak elözetes időpont foglalással, a fenti meghatározott ügyekben, a szájat és az orrot eltakaró eszközt (maszkot) viselve léphetnek be a Polgármesteri Hivatal épületébe, és ott egymástól megfelelő (1,5 -2 méter) távolságot tartva tartózkodhatnak.
  • Munkatársaink egyszerre egy ügyfelet fogadnak az irodahelyiségben, kivételt képeznek azon ügyek, amelyeknél több személy együttes jelenléte elengedhetetlen.
  • Kérjük, hogy a Polgármesteri Hivatalba belépve használják a fertőtlenítésre kihelyezett eszközöket.
  • A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinek elérhetőségei:

 

  • Szociálpolitikai Osztály tel.: 66/523-838
  • Közigazgatási Osztály tel.: 66/886-640
  • Városüzemeltetési Osztály tel.: 66/523-818
  • Adócsoport tel.: 66/523-844
  • Pénzügyi és Gazdasági Osztály tel.: 66/523-823
  • Stratégiai-Fejlesztési Osztály tel.: 66/523-869
  • Városépítészeti Csoport tel.: 66/523-817
  • Oktatási, Közművelődési és Sport Osztály tel.: 66/523-819
  • Jogi, Igazgatási és Humánpolitikai Osztály tel.: 66/886-603

 

A tömeges megbetegedést okozó humánjárvány (COVID-19 fertőzés) megelőzése, terjedésének megakadályozása, és az emberek egészségének megóvása érdekében tett intézkedésekkel kapcsolatos megértésüket köszönöm!