Tájékoztató hatósági bizonyítvány kiadásáról
Tisztelt Lakosság!
2022. szeptember 10. napjától a jegyző kérelemre hatósági bizonyítványt állít ki a lakás rendeltetési egységeinek számáról ahhoz, hogy a lakossági fogyasztó jogszerűen vegyen igénybe kedvezménnyel elszámolt földgáz mennyiséget.
A hatósági bizonyítvány kiállításának feltétele, hogy:
- a kérelmezett ingatlan nem minősül társasháznak, lakásszövetkezetnek,
- a kérelmezett ingatlanon található lakás rendeltetési egységek száma legfeljebb 2-4 db.
Az eljárási idő 8 nap. A hatósági bizonyítvány kiállítására az ügyfél nyilatkozata és helyszíni szemle alapján kerül sor. A kérelemhez szükséges nyomtatvány a szöveg alatt érhető el.
A hatósági bizonyítványt a lakossági fogyasztó nyújtja be az egyetemes szolgáltató részére.
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy ha az egyetemes szolgáltató azt észleli, hogy az ingatlan lakás rendeltetési egységeinek száma nem egyezik meg a hatósági bizonyítványban foglaltakkal, ezt a hatósági eljárás lefolytatása érdekében az eljáró hatóság felé jelzi.
Felmerülő kérdés esetén további felvilágosításért a Jogi, Igazgatási és Humánpolitikai Osztályhoz fordulhat a 66/ 886-622-es telefonszámon.
A hatósági bizonyítvány iránti kérelem benyújtható:
- postai úton: Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Dr. Bacsa Vendel jegyző részére, 5600 Békéscsaba, Szent István tér 7.
- személyesen: Békéscsaba Magyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala jegyzői titkárság, 5600 Békéscsaba, Szent István tér 7.
- elektronikus ügyintézés: hivatali kapun keresztül Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, KRID: 607006188