Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a bekescsaba.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Bővebben
Elfogadom
Nem fogadom el
Ugrás a tartalomhoz
Aktualitások

Tájékoztató hosszított ügyfélfogadási időről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 2013. év szeptemberétől hosszított ügyfélfogadással áll az ügyfelek rendelkezésére.

Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzata - mint főpályázó - és a Civil Szervezetek Szövetsége - mint társpályázó támogatást nyert az „Innovatív kezdeményezések Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában” elnevezésű TÁMOP-2.4.5-12/3-2012-0009 azonosító számú projekttel.

Az elnyert támogatás összege: 37.858.210,- Ft

A kivitelezés ideje: 2013.05.01 - 2014.10.28.

Kedvezményezett: Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzata főpályázó

                             Civil Szervezetek Szövetsége társpályázó

Pályázati azonosító: TÁMOP-2.4.5-12/3-2012-0009

 

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala a TÁMOP-2.4.5-12/3-2012-0009 azonosító számú, „Innovatív kezdeményezések Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában” elnevezésű pályázat megvalósítása keretében 2013. év szeptemberétől hosszított ügyfélfogadással áll az ügyfelek rendelkezésére.

A Polgármesteri Hivatal a lakosság igényei alapján, heti egy alkalommal, hétfői napokon 18.00 óráig fogadja a hosszított ügyfélfogadás keretében az ügyfeleit.

Képtalálat a következőre: „customer visit”

Az ügyfeleket a Szent István tér 7. szám alatti épület 61. számú irodájában várják ügyintézőink. Ezen ügyintézési idő alatt az iroda közvetlen telefonos elérhetősége: 06-66-523-826.

A program keretén belül a kisgyermekes szülők segítésére egy korszerű gyermekváró és pelenkázó helyiséget alakítottunk ki a Polgármesteri Hivatal Szent István tér 7. szám alatt található épületében. Ez a szolgáltatás a hivatali ügyfélfogadási idő alatt is igénybe vehető, a hosszított ügyfélfogadási napon 17.00 órától 18.00 óráig szakmai gyermekfelügyeletet is biztosítunk a hivatalban ügyet intéző szülők gyermekei részére.

Az említett szolgáltatások bevezetésével célunk a város lakossága igényeinek való megfelelés, az ügyfelek minél hatékonyabb és szakszerűbb kiszolgálása.